Навчальні дисципіни, що викладаються кафедрою філософії ЗНТУ
Стислий опис мети, знань та навичок, які дає дисципліна. Кількість годин / кредитів ЄКТС; види робіт; розподіл оцінки у межах дисципліни. Хто викладає дану дисципліну.
«Педагогічна майстерність»
Метою викладання – є формування компетентності студентів-магістрів у галузі організації педагогічної, дослідної, управлінської діяльності з урахуванням потреб її учасників в самореалізації. Зміст дисципліни «Педагогічна майстерність» розкриває сутність педагогічної культури і професіоналізму, засади майстерності педагогічної взаємодії шляхом аналізу поведінки викладача та студента через призму психологічних закономірностей розвитку особистості.
Основними завданнями дисципліни «Педагогічна майстерність» є:
– опанування засад теорії педагогічної культури;
– вивчення основ педагогічної взаємодії (етики педагогічної діяльності і мовлення, специфіки управління навчально-виховним процесом, самоуправління викладача);
– ознайомлення студентів з провідними педагогічними прийомами і техніками;
– формування у студентів магістрів педагогічної компетентності.
В результаті вивчення навчальної дисципліни «Педагогічна майстерність» студент повинен –
знати:
– ціннісні засади навчально-виховного процесу;
– теоретичні аспекти педагогічної майстерності;
– основи суб’єкт – суб’єктної взаємодії викладача і студента;
– класифікації форм організації навчально-пізнавальної діяльності;
– сутність основних педагогічних технік і методик;
– засади самоуправління і професійного самовиховання викладача;
– критерії педагогічної компетентності та професіоналізму.
Як результат вивчення навчальної дисципліни «Педагогічна майстерність» студент повинен –
вміти:
– раціонально планувати навчально-пізнавальну діяльність, визначати її завдання, створювати умови для підвищення її ефективності;
– застосовувати методи науково-педагогічного дослідження;
– застосовувати різноманітні методи і прийоми словесного впливу та невербального спілкування в процесі педагогічної взаємодії;
– використовувати методи підготовки до виступу, а також проводити публічні виступи;
– аналізувати конфлікти і обирати ефективні шляхи їх розв’язання.
– реалізовувати можливості самоуправління з метою корегування власного психічного стану.
90 год. (3 кредити ЄКТС) / залік / лекція, семінарське заняття; самостійна робота студента
є дисципліною гуманітарного циклу у навчальному плані спеціальності 8.03050901 Облік та аудит (кваліфікаційний рівень – магістр)
Доц. Бондаревич І.М.