Конкурс студентських наукових робіт
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В ГАЛУЗІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ (ФЕУз-418М, Пасечник К.В., 2019 н.р., І місце І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт)
Науковий підхід до розроблення стратегії просування у соціальних мережах (ФЕУз-418М, Наливайко Т.В., 2019 н.р., ІІ місце І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт)
Цінова та нецінова конкуренція на споживчому ринку України (ФЕУ-415, Зелінська Б.А., 2018 н.р.)
Особливості ціноутворення брендів (ФЕУ-415, Оніщенко Є.Ю., 2018 н.р.)
Дослідження феномену товарів Гіффена на прикладі українського ринку споживчих товарів (ФЕУ-414, Милосердова А.К., 2017 н.р.)
Методичні та практичні аспекти маркетингового ціноутворення в галузі електроенергетики (ФЕУ-414, Наливайко Т.В., 2017 н.р., ІІ місце І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт)
Удосконалення маркетингової діяльності меблевого підприємства на основі результатів маркетингового дослідження (ФЕУ-419, Коссе А.В.)
Дослідження системи маркетингового планування промислового підприємства (ФЕУ-410, Зуєв, С.Ю.)
Психологічні аспекти маркетингового ціноутворення (ФЕУ-412, Довбищук О.В)
Особливості ціноутворення брендів (ФЕУ-412, Сухорученко Ю.В.)